Má vaše společenství vlastníků jednotek (SVJ) trvalé potíže s technickou správou a údržbou domu? Nevíte si rady s opravou výtahu, revizí kotelny nebo správným seřízením vodoměrů? Využijte pomoc profesionálů a obraťte se na zavedenou pražskou společnost PPM, která vše vyřeší za vás.
Technická správa a údržba nemovitostí v Praze
Pokud vaše SVJ nechce ztrácet čas, peníze a řadu starostí se správou domu, pak můžete využít služby renomovaných odborníků z PPM. Naše externí technická správa a údržba nemovitostí v Praze zahrnuje profesionální služby jako údržbu, správu, servis a kompletní revize technických i všech technologických zařízení v budově. Co všechno sem ještě spadá? Mimo údržby a oprav všech technologických zařízení v domě poskytneme nepřetržité služby vyprošťování z výtahů i jejich následné opravy. Vezmeme si na starost pravidelné revize vyhrazených technických zařízení i údržbu kotelny. Vyřešíme odečty vodoměrů, plynoměrů nebo měřidel tepla a případně sjednáme jejich výměnu.
Naše technická správa a údržba nemovitostí obnáší také přesné vedení evidence revizí a všech oprav elektronické podobě. V neposlední řadě vám poskytneme také nákladovou optimalizaci provozu všech zařízení, které má vaše SVJ ve správě.
Elektronický Domovní Asistent
Představujeme vám novou službu s názvem Elektronický Domovní Asistent (EDA). EDA umožňuje našim klientům efektivně vyřešit jakýkoliv dotaz, přání nebo problém. Tým systému EDA tvoří pouze kmenoví zaměstnanci PPM, takže se nedovoláte do žádného call-centra, kde se bude váš požadavek řešit několik dní i týdnů.
Systém EDA si klade za cíl zkvalitnění naší práce, tak aby se nestalo, že by některý z požadavků zůstal nezodpovězen, či nějaká vada neopravena. Hlavní výhoda Elektronického Domovního Asistenta tkví v jeho efektivitě, neboť propojuje všechny naše odborníky od techniků, profesionálních předsedů až po specialisty pro řešení havárií. EDA je pro vás připraven od pondělí do pátku na telefonu 840 111 840 mezi 8:00 a 18:00. V naší webové klientské zóně PPM pak funguje non stop.